Bent u klant en heeft u een vraag over het gebruik van CRSinternet?
Hoogstwaarschijnlijk vindt u zelf het antwoord snel en eenvoudig op ons uitgebreide supportportaal trompbx.topdesk.net.
Het portaal bevat kennisitems en “Over versie” documentatie. U kunt ook een zoekopdracht geven om het antwoord op uw vraag te vinden.
Vindt u het antwoord op uw vraag niet?
Indien u het antwoord op uw vraag hier niet kan vinden, maak dan in het portaal een melding aan voor onze supportmedewerkers via de knop ‘Nieuwe melding’.
U kunt hier ook een overzicht zien van alle meldingen, zowel de lopende als de afgehandelde,ย van uzelf en eventueel uw collega’s. Handig voor als u een antwoord op een eerdere vraag terug wilt lezen.
Klik op de button hieronder om door te gaan naar het supportportaal van CRSInternet
Kies voor “inloggen op de selfserviceportal”; kies hier niet voor “inloggen als behandelaar”, dat is voor de medewerkers van Trompbx.