CRSInternet is niet te koop. Een organisatie betaalt voor het gebruik per gebruiker en krijgt daarvoor tevens alle updates, upgrades, telefonische ondersteuning, remote support en alles wat nodig is om te zorgen dat CRSInternet optimaal gebruikt kan worden en kan blijven worden.

Documentatie

Gebruikers kunnen een inlog-account aanvragen om op het gebruikersdeel van de site te komen. Hier zijn de handleidingen, FAQs, release-notes, release-plannen, notulen van gebruikersbijeenkomsten en een forum te vinden. Een zoekoptie maakt het mogelijk om in al deze onderdelen tegelijk te zoeken. Het antwoord op een vraag kan immers in een handleiding te vinden zijn, maar ook in een FAQ of al op het forum gegeven zijn.

De handleiding is ook online beschikbaar en voor alle gebruikers van CRSInternet rechtstreeks aan te roepen vanaf nagenoeg elke plek van het programma. De handleiding geeft voorbeelden, plaatjes en uiteraard uitleg, en is te benaderen via een menustructuur en een vrije zoekmogelijkheid.

Helpdesk

Telefonisch bereikbaarheid tijdens kantooruren en altijd per email naar de helpdesk@trompbx.nl. Voor vragen waar u ondanks de online-help of de documentatie op de site (zie hierboven) niet uitkomt kunt u contact met ons opnemen. Heeft u een wens of suggestie dan willen we dat ook graag weten. Hiervoor hebben we een speciaal meldingensysteem.

Uw melding volgen

Systeem- en applicatiebeheerders kunnen via het meldingensysteem (helpdesk.trompbx.nl)  wensen, suggesties, fouten en andere meldingen doorgeven. Via dit systeem is ook in detail te bekijken welke ontwikkelaar of consultant bezig is met een bepaalde melding, wat de status van een melding is en wanneer of in welke versie de oplossing of aanpassing verwacht wordt. Tevens kunnen opmerkingen worden toegevoegd. Er zijn uitgebreide mogelijkheden om meldingen te kunnen volgen bij bepaalde wijzigingen. De gebruiker bepaalt zelf in welke gevallen hij hier bericht van krijgt.

 

Het doel van deze systemen samen is een rijke en gestructureerde bron van infomatie te bieden waarin gebruikers ook van elkaar kunnen leren.

Veilig

Grote zorgvuldigheid is er als er gewerkt wordt met data van klanten. Zeer strikte beveiligingsmaatregelen zijn getroffen en bijhorende instructies om de privacy van klantgegevens te allen tijde te kunnen garanderen.

Updates en upgrades worden uitgevoerd buiten de normale kantooruren. Op deze manier zit dit uw gewone werk nooit in de weg. Wanneer deze worden uitgevoerd wordt altijd vooraf gecommuniceerd.

Het declareren van zorg is er met de overgang van de jeugd en het bijkomende berichtenverkeer naar de gemeenten niet eenvoudiger op geworden. Het kost alle zorgaanbieders aanzienlijk meer tijd dan voorheen terwijl het van belang is om tijdig te declareren en zo de liquiditeit op peil te houden.

TrompBX heeft enkele partners die bekend zijn met CRSInternet samengebracht. Zij bieden dienst aan op het gebied van declareren, maar kunnen ook behulpzaam zijn bij het inrichten en implementeren van CRSInternet .

Hieronder stellen we ze aan u voor:

 

 

Frings logo

Frings Opleiding & Advies
www.zorgregistratie-oa.nl
Guido Frings
06 8190 7171
info@zorgregistratie-oa.nl
regio: Limburg

Info: Heeft u administratieve hulp nodig binnen de GGZ? Ik wil u hier graag bij helpen!
Hulp bij registratie en declaratie, afsluiten contracten met zorgverzekeraars en DVO’s met gemeenten, bij aanleveren ROM-gegevens aan SBG of SVR.

 

Hoeks logoHoeks Bedrijfsondersteuning
www.hoeksbedrijfsondersteuning.nl
Bregje Hoeks
06 2422 7358
bregje@hoeksbedrijfsondersteuning.nl
regio: Eindhoven e.o.

Info: Hoeks Bedrijfsondersteuning ontzorgt! U kunt doen wat u het leukst vindt zoals met cliënten omgaan. De administratieve zaken wordt u door ons uit handen genomen. Verder helpen we u ook met procesondersteuning, training in het systeem, klantgerichtheid en facilitaire ondersteuning.

 

Incontro logo 200breedIncontro
www.incontro.nl
Margriet Baarns en Piet Klein
06 4183 9838
info@incontro.nl
regio: Gelderland

Info: Voor u als zorgaanbieder wordt het declareren van uw werkzaamheden niet eenvoudiger gemaakt. Zo neemt de tijd voor uw administratie toe en wordt het risico van onbetaalde uren al maar groter. Wij ondersteunen uw praktijk vanaf de aanvraag zorgtoewijzing tot en met de declaratie en indien gewenst bij het inrichten van CRSinternet.

 

JCGroep logo2Mijnzorgadministratie.nl
www.mijnzorgadministratie.nl
Piet van Orsouw en Alinda Drogt
088 1260 127
info@mijnzorgadministratie.nl
regio: boven de rivieren

Info: Worden uw zorgdeclaraties (soms) afgewezen en krijgt u niet alles betaald? Besteedt u noodgedwongen teveel tijd aan uw zorgadministratie ? Wilt u weer al uw tijd besteden aan uw zorgpraktijk? Wij willen u graag helpen. Mijnzorgadministratie.nl ontzorgt u van A tot Z met het declareren van uw zorg. Wij richten uw administratie in, doen uw zorgadministratie en/of trainen uw medewerkers. Meer baten en minder lasten zijn het gevolg. U besteedt uw tijd weer volledig aan uw praktijk en uw zorgadministratie functioneert weer optimaal!

 

ontzorgdezorgerOntzorgdezorger.nl
www.ontzorgdezorger.nlR. Coenen
088 033 2711
rens@ontzorgdezorger.nlregio: landelijk

Ontzorg uw zorg. Zorgverzekeraars, Gemeenten, CIZ, VWS, verwijzers en nog vele anderen verwachten van zorgverleners dossiergegevens, verslaglegging, verantwoording en het aanleveren van gegevens ten behoeve van de statistieken. Wij begrijpen dat al deze (veelal verplichte) administratie een grote belasting voor u is, en dat u als behandelaar uw tijd het liefst aan uw patiënten besteedt. Om die reden hebben wij Ontzorgdezorger.nl ontwikkeld. Aan ons kunt u tegen een geringe vergoeding al uw administratieve taken uitbesteden, zodat u zich volledig kunt richten op de directe zorg voor uw patiënt!

 

Support

On-line documentatie: handleiding en FAQ's.

Contact

Neem contact met ons op.

Trainingen

Trainingen voor gevorderden of als introductie.

Bestellen

Aanmelden als klant of een demo-account CRSInternet aanvragen.