Functies: CRS Client Portal – Algemeen

e-health

Inzage dossier

Met de CRS Client Portal krijgt de client toegang tot zijn eigen dossier, waarbij de hulpverlener bepaalt welke onderdelen zichtbaar zijn: welke documenten en teksten. Gegevens kunnen worden voorzien van een deskundig oordeel van of toelichting door de behandelaar om de juiste betekenis voor een client te krijgen. 

Activering

Doordat een cliënt een reactie kan geven op verslagen wordt hij actiever bij de behandeling betrokken. Een hulpverlener kan de client actief vragen om commentaar of, nog actiever, aan de client vragen om zelf een verslag te maken van een sessie. De hulpverlener kan daarop weer feedback geven aan de client (en die kan daar weer op reageren et cetera).

Eenvoudige opstap naar online behandelen

Het activeren van de client en hem laten reageren door een reactie op een verslag, een dagboek bij te houden of een bericht te sturen, is feitelijk al een elementaire vorm van online behandelen. Mocht u meer willen dan is de portal een mooie voorbereiding op het gebruik van CRS e-health.