Elke organisatie in Nederland heeft momenteel te maken met maatregelen die de overheid treft om de verspreiding van het Corona-virus zo sterk mogelijk te remmen. Uiteraard werken we daar ook aan mee.
We doen er alles aan om u optimaal te ondersteunen in deze bijzondere tijden. Het is ook bij ons drukker dan normaal en wij zijn er toe overgegaan om onze medewerkers zo veel mogelijk vanuit huis te laten werken, wat nog enige aanloopproblemen geeft.
Selfserviceportal
Om de support op peil te houden verzoeken wij alle klanten dringend gebruik te maken van ons selfserviceportal (trompbx.topdesk.net). U kunt vanuit CRSInternet de portal bereiken via het “vraagteken”-icoon in de bovenbalk:
U komt dan op het inlogscherm van de serviceportal:
Kiest u bij het inloggen voor “Selfserviceportal gebruiken” en niet “Inloggen als behandelaar”, in dit geval zijn wij de “behandelaar” (van uw tickets).
Account
Mocht u nog geen inlog hebben stuur dan een e-mail naar support@crsinternet.nl met het verzoek om toegang tot de selfserviceportal, onder vermelding van de organisatie namens welke u CRSInternet gebruikt.
Voordelen
Het heeft grote voordelen, voor onze supportafhandeling, maar ook voor u zelf:
- nieuwsitems worden actief bijgewerkt
- veel vragen zijn al eens beantwoord
- in plaats van mail maakt u een ticket aan, tickets worden met voorrang behandeld
- u houdt een overzicht van uw tickets
- u heeft toegang tot alle documentatie
Zo zijn er nu antwoorden op de vragen over:
- beeldbellen
- cliënten in bulk informeren via e-mail
- vanuit huis inloggen in CRSInternet door hulpverlener
Bij voorbaat dank voor uw medewerking!